: pl   : en

  : o festiwalu

  : program

  : wykonawcy

  : archiwum

  : sponsorzy
    patroni

  : kontakt

 

             X FESTIWAL MUZYKI TEATRALNEJ ::::   10-18 października 2014   ::::

10.X. godz. 18:45
wieczór inauguracyjny w Filharmonii Dolnośląskiej

Intro: Rybicki /Kozera/ Mazliah (foyer)

Mateusz Rybicki – klarnet, saksofon
Zbigniew Kozera – kontarbas
Irad Mazliah – taniec

Spotkanie młodych, ale znanych już przedstawicieli jazzowej muzyki improwizowanej z izraelskim choreografem i performerem, aktywnie i twórczo działającym od kilku lat na polskiej scenie tańca.

JACEK GRUDZIEŃ (duża sala)

w programie:
Nonstrom, Piosenka, Interludium, Pavana, Wiatr od morza,
Koncert na saksofon i orkiestrę smyczkową
Maciej Grzybowski – fortepian, Alina Mleczko – saksofon, Julian Paprocki – klarnet, Tomasz Światczyński – puzon, Karol Marianowski - wiolonczela
oraz kwartet smyczkowy Filharmonii Dolnośląskiej

Jacek Grudzień jest dla Grzegorza Jarzyny tym, kim Paweł Mykietyn dla Krzysztofa Warlikowskiego. A równie intensywna więź oraz współpraca łączy go jeszcze z kilkoma polskimi reżyserami teatralnymi. Przekłada się na to ponad 50 spektakli, które kompozytor wzbogacił swoją muzyką, oraz kilka tytułów filmowych (m.in. głośny "Wymyk" Grega Zglińskiego).
Zadebiutował w 1983 roku na Międzynarodowym Festiwalu Muzyki Współczesnej "Warszawska Jesień". W tym czasie studiował jeszcze na warszawskiej Akademii Muzycznej kompozycję w klasie prof. Włodzimierza Kotońskiego (nauczyciela m.in. Pawła Szymańskiego i Pawła Mykietyna) oraz improwizację fortepianową w klasie Szábolcsa Esztényiego.
Przełomem stał się wyjazd do Londynu na podyplomowe stypendium ufundowane przez Witolda Lutosławskiego. Jacek Grudzień poznawał tam muzykę elektroniczną i system MIDI w studio Barry'ego Andersona. I, choć muzyka koncertowa to wciąż żywy nurt jego twórczości, od połowy lat 90-tych dominują w niej utwory tworzone dla teatru.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

11.X. godz. 19:00
MDK Muflon, Sobieszów



„Na szarość naszych nocy” - Songi Teatru STU
Targanescu
w składzie:
Katarzyna Klebba - skrzypce,
Paweł Paluch – fagot,
Arnold Dąbrowski – piano,
Witold Szulc,
Ewa Głowacka-Fierek - vocal

Trio Targanescu. Zespół założyła trojka muzyków:
Katarzyna Klebba
, Paweł Paluch, Arnold Dąbrowski i choć odebrali staranne klasyczne wykształcenie-wszyscy są absolwentami Poznańskiej Akademii Muzycznej - to jednak klasycznie pojmowana muzyka nie jest ich żywiołem. Poszukując własnych dróg, własnego języka, nieskrepowanych środków wyrazu,odbyli długą podroż biorąc udział w eksperymentalnych grupach muzycznych; Przestrzeń helberga, Heppening, Reportaż, Kultikula, Mandala Nissani, w teatrach offowych: Teatr Ósmego Dnia, Teatr Cinema, Footsbarn Traveling Theatre. Ton und Kirchen,a także tworząc autorską muzykę do słuchowisk radiowych, filmów, spektakli scenicznych i telewizyjnych.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12.X. godz. 19:00
Kościół Św. Antoniego Paderewskiego w Piechowicach

Quasi vox humana - duet viol da gamba

Od dawien dawna głos uważany był za najdoskonalszy z instrumentów. Wszystkie inne instrumenty "ludzką ręką uczynione" starały się jak najściślej naśladować śpiew. W XVII wiecznej Francji to właśnie dźwięk violi da gamba uznany został za najbardziej zbliżony do głosu ludzkiego.

Monogramiści MK.
Maciej Kaziński / Mateusz Kowalski

Maciej Kaziński
muzyk specjalizujący się w grze na historycznych instrumentach smyczkowych (viola da gamba, violone, fidel). Wykonuje muzykę wielu epok i stylów – od średniowiecza do muzyki współczesnej. Grał i współpracuje z wieloma zespołami muzyki dawnej, jak Collegium Musicum (Utrecht), Brevis Consort (Wilno), Bornus Consort (Warszawa). Współzałożyciel i członek Orkiestry Czasów Zarazy, Nostre Orchestre de Pologne czy Scholi Węgajty – międzynarodowego zespołu, który pracuje nad rekonstrukcją średniowiecznych dramatów liturgicznych. Komponuje muzykę teatralną i filmową, tłumaczy książki z zakresu historii muzyki. Jest dyrektorem festiwalu „Pieśń Naszych Korzeni” w Jarosławiu.

Mateusz Kowalski
Violę da gamba studiował w Krakowskim Konserwatorium im. W. Lutosławskiego oraz w Królewskim Konserwatorium w Hadze. Jest stałym członkiem specjalizującego się w muzyce renesansu zespołu Floripari, którego siedzibą jest Zamek Królewski na Wawelu. Występuje również w kilku innych formacjach muzyki dawnej w Polsce – Consortium Sedinum, Camerata Cracovia. Współpracuje z Baletem Dworskim Cracovia Danza, zespołem Capella Cracoviensis oraz wileńskim Brevis Consort. Prowadzi wokalny zespół Perfugium, którego głównym polem zainteresowań jest religijna muzyka dawnych epok oraz tradycyjne pieśni Kościoła w Polsce. Współpracuje z Dominikańskim Ośrodkiem Liturgicznym biorąc udział w nagraniach i prowadząc warsztaty muzyki liturgicznej.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13.X. godz. 19:00
MDK Muflon, Sobieszów

Teatr Cinema, Rewia Ognia (praca w procesie) www.teatrcinema.pl

Scenariusz, reżyseria, scenografia: Zbigniew Szumski
występują:
Małgorzata Walas – Antoniello, Izabela Terek – Jopkiewicz,
Anna Krych, Tadeusz Rybicki, Irad Mazliah

„Bóg gardzi pamięcią. Podróżuje” (Rabi Chaim)
Spektakl inspirowany poetycką prozą Edmonda Jabesa.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

17.X. godz. 19:00
Filharmonia Dolnośląska

noc
albo pięć pięknych pieśni
na szary alt i dźwięki niższej rangi

muzyka teatralna LECHA JANKOWSKIEGO

Lech Jankowski
kompozytor muzyki teatralnej i filmowej, także malarz i inscenizator własnych przedstawień z pogranicza teatru i muzyki. Pisał muzykę m.in. do przedstawień Leszka Mądzika, twórcy Sceny Plastycznej KUL, Teatru Ósmego Dnia a także przedstawień Pawła Miśkiewicza.
Jest autorem muzyki do filmów Braci Quay takich jak Ulica Krokodyli i Instytut Benjamenta.

Agnieszka Garniewicz - fortepian, rozstrojone pianino, głos
Małgorzata Koperska - dzwony szklane, marimba i inne

1. eL dla nucącej pianistki
2. Smutny walc dla ( dbającej o włosy ) pianistki - Spacer Pana O. M. przez las.
3. mysz ( słowa : e e cummings, tłumaczenie : Stanisław Barańczak )
4. Czarny mazurek
5. Kołysanka & Walc
6. Włosy nr 4 (słowa : Lech Jankowski wg meksykańskiego anonima
    z obrazu Fridy Kahlo)
7. Rozmowy ptaków na głos i dzwony szklane
8. Czarna wyliczanka
9. A2 na marimbę i fortepian preparowany
10. Ramiona - Ostatni spacer Pana O. M. przez las

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

18.X. godz. 19:00
MDK Muflon, Sobieszów


Koncert muzyki elektronicznej: Anna Zaradny
Performance dźwiękowy: Matěj Frank/Jakub Frank

Anna Zaradny
Kompozytorka, instrumentalistka, artystka zajmująca się sztuką dźwięku i obrazu. Porusza się w szerokim spektrum od akustycznej muzyki o minimalistycznym idiomie do złożonej strukturalnie, całkowicie elektronicznej formy.
Na jej prace o charakterze wizualnym składają się głównie instalacje, fotografie oraz filmy wideo - posługuje się w nich abstrakcją, mikroobiektami dźwiękowymi i architektonicznymi, światłem, przestrzenią, dzięki czemu odznaczają się wieloznacznością relacji pomiędzy ideą a jej medium. Jest również autorką muzyki do spektakli teatralnych, a także projektów multimedialnych. W latach 2002–2009 wspólnie z Robertem Piotrowiczem organizowała w Szczecinie festiwal muzyki eksperymentalnej i improwizowanej Musica Genera.
Swoje projekty artystyczne realizowała m.in.w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Zachęcie Narodowej Galerii Sztuki , SiILBERKUPPE (Berlin), Kunst Werke (Berlin), Shedhalle (Zurych). Występowała też na licznych festiwalach muzycznych:El Nicho Aural Festival (Mexico City),Unsound Festiwal (Kraków/Nowy Jork), Exploratory Music From Poland Super-Deluxe (Tokio), What is music? (Sydney/Melbourne), All Ears (Oslo).

Jakub Frank / Matěj Frank

Czescy artyści mieszkający obecnie we Wrocławiu. Jakub jest studentem historii sztuki i muzykiem zajmującym się preparacją instrumentów w celu rozszerzania ich możliwości brzmieniowych i artykulacyjnych, natomiast Matěj to absolwent rzeźby podejmujący w swojej twórczości zagadnienie przenikania się sztuk wizualnych i dźwięku.
Hlukové stěny (Ściany szumów) to performance polegający na wydobywaniu określonych dźwięków z wyrysowanej w przestrzeni linii, która składa się z amplifikowanego drutu i taśmy magnetycznej. Za instrumenty służą artystom drobne przedmioty i urządzenia elektryczne.

 

   IX FESTIWAL MUZYKI TEATRALNEJ ::::   13-21 września / 06-07 października 2013   ::::
 
 

::: Teatr CHOREA

      
Gilgamesz” Tomasza Krzyżanowskiego realizowany przez Teatr CHOREA to niezwykłe i oryginalne odczytanie jednego z najstarszych zachowanych poematów epickich. To pierwsza pełna adaptacja muzyczna Eposu o Gilgameszu inspirowana zapomnianym brzmieniem języka akadyjskiego i tajemniczy kultur starożytnego Sumeru. Koncert prezentuje 10 utworów opowiadających o poszukiwaniu tajemnicy nieśmiertelności przez legendarnego władcy Gilgamesza. W warstwie dźwiękowej spotykają się współczesne brzmienia i elementy tradycji muzycznych Bliskiego i Dalekiego Wschodu. Polifoniczne kompozycje nadają nowe życie mitycznym obrazom, przenosząc do odległego,zapomnianego świata i wciąż aktualnych pytań i emocji. Oryginalne, akadyjskie partie wokalne oparte na tekście zapisanym pismem klinowym na kamiennych tablicach pochodzących z II tys.p.n.e., przeplatane są pieśniami w polskim tłumaczeniu. Całość wykonuje 12 osobowy chór złożony z artystów posiadających różnorodne doświadczenie muzyczne i teatralne. Towarzyszy im zespół muzyczny w składzie: Paweł Odorowicz (altówka), Wojciech Traczyk (kontrabas), Hubert Zemler (instrumenty perkusyjne) oraz kwartet smyczkowy Befane.

::: http://www.chorea.com.pl/wydarzenia/gilgamesz-w-jeleniej-gorze/
::: http://www.filharmonia.jgora.pl/
::: http://www.nj24.pl/article/brawurowy-poczatek-festiwalu


:::
Sztuka hałasu - Małe Instrumenty i Teatr Cinema



          
Koncert/spektakl na instrumentarium Małych Instrumentów, legendarnej już formacji z Wrocławia i głosy aktorów. Idee opisane w manifeście Luigi Russolo "Sztuka hałasu" (1913) są dziś traktowane przez ogół ludzi jako oczywiste wartości w sztuce. Jednak to, z jakiego punktu widzenia (słyszenia?) możemy je zrozumieć dziś, motywuje nas do współczesnej próby odczytu i realizacji pomysłów z początku XX wieku. W przygotowywanym specjalnie na Festiwal Muzyki Teatralnej 2013 projekcie "manifest" potraktujemy nie tylko jako nośnik treści ideowej, ale również jako foniczne źródło multilingwistyczne, swoim istnieniem wpisujące się w charakter brzmienia współczesnych instrumentów i głosów, będącymi niejako kuzynami russolowskiego Intonarumori. Nieobowiązkowe, choć niekwestionowane pytanie na tą okazję: czy podzielimy los protoplastów hałasu?

Małe Instrumenty w składzie: Paweł Romańczuk, Andrzej Zaleski
Teatr Cinema w składzie:
Małorzata Walas-Antoniello, Monika Strzelczyk,
                                         Jan Kochanowski, Tadeusz Rybicki, Tomasz "Guma" Środa

::: http://www.teatrcinema.pl
::: http://maleinstrumenty.pl/media.php


:::
Flesh Machine



         
Koncert muzyki free-jazzowej,eksperymentalnej w składzie: Mateusz Rybicki (klarnet, klarnet basowy), Zbigniew Kozera (kontrabas), Wojciech Romanowski (perkusja). Trio Flesh Machine to zespół czerpiący swoje inspiracje z takich gatunków jak free jazz, free impro, muzyka współczesna i etniczna. Muzycy kształtują swój własny unikatowy język tonalny oraz eksplorują sonorystyczne możliwości swoich instrumentów. Muzyka zespołu to atonalne walkingi, hipnotyczne groove'y oraz otwarte medytacyjne przestrzenie.

:::

::: Chór Przechodniów, Andrzej Koper i Teatr Cinema


           Minimalistyczna, improwizowana muzyka elektroniczna Andrzeja Kopra wzbogacona dźwiękami naturyoraz odgłosami maszyn i miasta oraz specjalnie opracowane przez Teatr Cinema na ten wieczór wideo, godzinna fuzja dźwięków na żywo i obrazów.

::: Andrzej Koper
::: http://www.teatrcinema.pl


:::
Polskie Canti Firmi / Adam Strug z zespołem "Monodia polska"


     
        
 Koncert renesansowych pieśni wykorzystywanych w teatralizowanych obrzędach religijnych w wykonaniu chóru męskiego. Istotą projektu jest współpraca muzyków tradycyjnych (ludowych) oraz szkolonych na sposób klasyczny, przy czym pierwsi wykonują renesansowe pieśni, tzw canti firmi (proste pieśni dostępne dla ludu) a drudzy grają partie dopisane przez zawodowych kompozytorów z XVI i XVII wieku (np. Wacława z Szamotuł czy Cypriana Bazylika). Wokalne partie solowe usłyszymy w wykonaniu znakomitego śpiewaka specjalizującego się w pieśniach tradycyjnych, Adama Struga, zaś partie chóralne wykonane zostaną przez zespół Monodia Polska. Renesansowe Instrumentarium, to tercet viol da gamba, flety, bombardy, dulcjan.


"Monodia Polska" to zespół śpiewaczy męski, praktykujący dawne polskie pieśni religijne i świeckie w wariantach melodycznych zebranych przez Adama Struga w Łomżyńskiem i na Kurpiach Zielonych.

Zespół posługuje się skalami muzycznymi wcześniejszymi niż powszechnie używana dziś skala dur-moll, zachowując dawny strój, emisję i maniery wykonawcze.

Ustna tradycja kontynuowana przez 'Monodię' to: pieśni rycerstwa, barokowe piety, śpiewane moralitety XVIII wieku, romantyczne pieśni dewocyjne, oraz utwory nieskodyfikowane będące wyrazem pobożności ludowej.

Świecką część repertuaru 'Monodii Polskiej' stanowią pieśni Kurpiowszczyzny Zielonej i historyczne.

::: http://monodia.pl/intro.php
::: https://www.facebook.com/MonodiaPL?ref=hl


Adam Strug
  -  śpiewak i instrumentalista, autor piosenek i tekstów, kompozytor muzyki teatralnej i filmowej, scenarzysta filmów dokumentalnych, etnomuzykolog, pomysłodawca zespołu śpiewaczego 'Monodia Polska' praktykującego pieśni polskie przekazywane w tradycji ustnej, lider muzycznej kompanii wykonującej jego autorskie piosenki

::: http://adamstrug.pl
::: https://www.facebook.com/AdamStrug?ref=hl


:::
Teatr Cinema  – Kabaret Olbrzymów

             Dialog Zimnych Zup, Świadomość zwierząt, czyli spotkania ze zwyrodnieniami przyrody. Pożytki płynące z plag egipskich i inne atrakcje czyli Kabaret Olbrzymów, wieczór I - Cairo.

            Specyficzna formuła teatru, z jednej strony dotykająca zarówno cyrkowo-kabaretowej scenografii jak i typowych, zwłaszcza dla przedwojennych kabaretów piosenek, łączników pomiędzy poszczególnymi scenami, z drugiej niebywały kunszt wykonawczy i dbałość o szczegóły.

::: http://www.teatrcinema.pl/spektakle.html
::: http://www.teatrcinema.pl/kabaret.html


  VIII FESTIWAL MUZYKI TEATRALNEJ / XX-lecie Teatru Cinema  ::::  07-15 września 2012 ::::
 
 

::: Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Góra – Paweł Mykietyn
     w programie: Shakespeare's Sonnets na sopran i fortepian
     3 for 13 dla 13 wykonawców, Epiforia na fortepian i taśmę
     Cztery preludia na fortepian
     Orkiestra Filharmonii Dolnośląskiej pod dyrekcją Macieja Grzybowskiego,
     Agata Zubel - sopran, Maciej Grzybowski - fortepian.

::: http://www.filharmonia.jgora.pl/

::: Teatr Cinema  – Nie mówię tu o miłości”, „Kabaret Olbrzymów”, „RE/MIX
::: http://www.teatrcinema.pl/spektakle.html ,
::: http://www.teatrcinema.pl/kabaret.html

::: Teatr Dada von Bzdülöw - „Duety nieistniejące”
::: http://www.dadateatr.pl/

::: formacja IRCHA Mikołaja Trzaski
    
Kwartet klarnetowy w składzie: Mikołaj Trzaska, Wacław Zimpel,
     Michał Górczyński, Paweł Szamburski.
::: http://www.trzaska.art.pl

::: „Dzwony Niebios” - spotkanie węgierskich i polskich śpiewanych opowieści duchowych
     w wykonaniu:
Andrea Navratil - śpiew, gordon , László Demeter - koboz,
     
Tamás Gombai - skrzypce, Paweł Iwaszkiewicz - flety, kozioł polski, szałamaje
     
Maciej Kaziński - tympany, kozioł polski
:::  http://www.6db.pl/dzwony-niebios.html
     

::: STROFY/FRAZY - spektakl audiowizualny Michała Jacaszka do tekstów metafizycznej
     poezji angielskiej w oprawie plastycznej
Sylwestra Łuczak
::: http://www.jacaszek.com/
::: http://www.sylwekluczak.art.pl/

::: Komuna Warszawa - „Historia Muzyki” muzyczny esej na aktorów i instrumenty
     specjalnie zbudowane na potrzeby spektaklu – muzyka od szamanizmu do industrialnego
     noise’ u.

:::  http://komuna.warszawa.pl/2011/05/10/komuna-warszawa-historia-muzyki/

 

VII FESTIWAL MUZYKI TEATRALNEJ  ::::   11-17 czerwca 2011   ::::

::: Małe instrumenty - "Elektrownia dźwięku", www >>>

::: ElettroVoce –"OGRÓD MARTY" opera performance, www >>>
     muzyka - Cezary Duchnowski
     głos- Agata Zubel
     libretto - Piotr Jasek

::: School of the night, pieśni Johna Dowlanda
     w wykonaniu Marii Skiby (sopran) i Franka Pschichholza (lutnia)

::: Teatr Cinema - "Hotel Dieu", www >>>

::: Studium Teatralne "Król kier znów na wylocie",
     spektakl na motywach powieści Hanny Krall, www >>>

::: "Salome" pokaz archiwalnego zapisu filmowego spektaklu Pantomimy Wrocławskiej,

::: Koncert/spektakl multimedialny z muzyką do spektakli Henryka Tomaszewskiego
     w wykonaniu Orkiestry Filharmonii Dolnośląskiej pod dyrekcją Mieczysława        
     Gawrońskiego, Wrocławskich Kameralistów Cantores Minores  Wratislavienses pod 
     dyrekcją Piotra Karpety oraz solistki – Agaty Zubel. W programie utwory Augustyna
     Blocha, Zbigniewa Karneckiego, Rafała Augustyna, Jadwigi Szajny-Lewandowskiej.

 

             VI FESTIWAL MUZYKI TEATRALNEJ  ::::   9/10/17 maja 2010  oraz 11 czerwca 2010  ::::

::: Adam Strug - śpiew ; Maciej Kaziński - instrumenty
     "Pieśni o rzeczach ostatecznych" >>>

::: Teatr Cinema "Hotel Dieu"  >>>

::: Dada von Bzdülöw & SzaZA  >>>

::: Teatr Bancarota (Meksyk)  >>>

::: Teatr Bretoncaffe  >>>

::: Katalog Festiwalu Muzyki Teatralnej 2010 w formacie .pdf  >>>

 

V FESTIWAL MUZYKI TEATRALNEJ  ::::   15 - 17 maja 2009  ::::

::: Zygmunt Konieczny - kompozytor muzyki teatralnej  >>>

::: Włodzimierz Staniewski - reżyser, założyciel OPT Gardzienice  >>>

::: "Ifigenia Cygańska" VI Akademia Praktyk Teatralnych Gardzienice  >>>

::: Kapela BRODÓW  >>>

::: Max Klezmer Band  >>>

::: Teatr Cinema "Krótka Historia Kroku Marszowego"  >>>

 

FESTIWAL MUZYKI TEATRALNEJ  ::::   17 - 19 / 29-31 maja 2008  ::::

::: Teatr BRETONCAFFE  Manifest Jaszczurki  >>>

::: Stanisław Radwan - muzyka teatralna  >>>

::: Andrzej Czajkowski  - muzyka teatralna >>>

::: PULSARUS Futurejazz Trio >>>

::: Cie Efrat Stemplera - 1,2,3 Sauerfisch Reloaded >>>

::: Warsztaty Teatru Cinema  - Krótka Historia Kroku Marszowego >>>

 

FESTIWAL MUZYKI TEATRALNEJ  ::::   20 - 22  kwietnia 2007  ::::

CISZA I RYTM ::: TEATR I MUZYKA

::: Maciej Grzybowski - recital fortepianowy >>>

::: Jacek Ostaszewski - muzyka teatralna >>>

::: ORKIESTRA FILHARMONII DOLNOŚLĄSKIEJ >>>

::: Kwartet Śląski >>>

::: KARBIDO - STOLIK >>>

::: FRAGMENTY TAŃCA FRAGMENTY MIŁOŚCI - TEATR CINEMA/THE STONE >>>

::: BRETONCAFE - OPERA TOFFI >>>

::: KOCUDZA - THEATRUM VITAE ET MORTIS >>>

::: Kabaret Czyści Jak Łza >>>

::: Kapela Hałasów - Śladami wędrownych muzyków >>>

::: Teatr Cinema >>>

 

FESTIWAL MUZYKI TEATRALNEJ  ::::  21 - 23  kwietnia 2006::::

::: MIKOŁAJ TRZASKA - ULISSES IV

::: Peter NIKL, Kristyna LHOTAKOVA, Ladislav SOUKUP - THE DANCE OF TOYS

::: JERZY SATANOWSKI - ZANIM BĘDZIESZ U BRZEGU

     HANNA BANASZAK , MIROSŁAW CZYŻYKIEWICZ

     Wiesław Wysocki, Wojciech Zieliński, Tadusz Czechak, Piotr Stawski

::: ORKIESTRA FILHARMONII DOLNOŚLĄSKIEJ >>>

::: SCHOLA TEATRU WĘGAJTY - LUDUS PASCHALIS >>>

::: STOWARZYSZENIE TEATRALNE CHOREA - TEZEUSZ W LABIRYNCIE

::: JACEK HAŁAS >>>

::: AnimaMUNDI R.KAWALEC - HAMLET - W BUDOWIE

 

PIERWSZY FESTIWAL MUZYKI TEATRALNEJ :::: 1 - 2  kwietnia 2005 ::::

::: TRIO TARGANESCU - SUITA TEATRALNA >>>

::: BOGUSŁAW SCHAEFFER - GESTURES na Orkiestrę Kameralną
     TENTATIVE MUSIC NINE STUDIES on themes of MAX ERNST:
     Edward SYTIANKO - flet , dr Jadwiga HODOR - narracja
     ORKIESTRA FILHARMONII DOLNOŚLĄSKIEJ pod dyrekcją B. Olędzkiego >>>

::: Teatr CINEMA - NIE MÓWIĘ TU O MIŁOŚCI >>>

::: Teatr GARDZIENICE- ORKIESTRA ANTYCZNA: METAMORFOZY z pracy nad spektaklem